Duhovna skupnost Oriš - energij narave

Živimo z vrednotami

Ste v stiski? Vas mučijo vprašanja, na katera si ne znate odgovoriti?
Na religiozno neobremenjen način vam bomo skušali pomagati z nasvetom, kako doseči boljše počutje, boljše življenje.

Pišite nam >>>

 

Zgodovina družine Salami, iz katere izvira Baba King, duhovni oče naše skupnosti

 

Duhovni vidik družine Baba Kinga, ustanovitelja templja Oduduva

Njegova mati Alake se je rodila v družino svečenikov oriš. Njena mati Keyinde Eniosho je bila zelo poznana svečenica in ustanoviteljica templja Omolu Buruku v Kenta Okebodeju v Abéòkútaju. Njen dedek je bil svečenik Ogbonija.

Po očetovi strani je bil njegov dedek Sàlàkó Sàlámì babalavo. Oče matere njegovega očeta pa je bil Oluvo, še dandanes popularno imenovan Oluvo Imo. Bil je močan duhovni vodja, ki se ga več kot 200 let po njegovem rojstvu še vedno spominjajo, saj je bil odgovoren za socialno dobrobit skupnosti. 

S kombinacijo duhovnih poslanstev njegovih prednikov po obeh straneh je bil tudi Baba King rojen, da postane zdravilec, svečenik. 

Vedeli so, da je nasledil del duhovnih vplivov prednikov, zato je že od ranega otroštva na posvetitvah spremljal svoje starše, tete in strice, da je čim bolje spoznal filozofijo oriš.

V njegovi predusodi je poslanstvo zdravilca in svečenika, v smislu početi stvari, ki jih drugi ne bodo počeli. S svojo zahodno izobrazbo je uspel razširiti filozofijo oriš tudi v akademske kroge. To je izvor njegovega poslanstva – nadaljevati to, kar so začeli njegovi predniki. 

Njegovo duhovno priznanje v Abéòkútaju je imenovanje za baba Egbeja vse babalavov, častilcev oriš, svečenikov in svečenic oriš.

Tudi njegovi otroci imajo poslanstvo zdraviti, zato jih opogumlja k študiju medicine. Vsi pač ne bodo svečeniki, še vedno pa lahko izpolnjujejo poslanstvo družine, ki je zdraviti – s pomočjo duhovnosti ali drugih vrst terapij.