Duhovna skupnost Oriš - energij narave

Živimo z vrednotami

Ste v stiski? Vas mučijo vprašanja, na katera si ne znate odgovoriti?
Na religiozno neobremenjen način vam bomo skušali pomagati z nasvetom, kako doseči boljše počutje, boljše življenje.

Pišite nam >>>

 

Predavanje Arakanke v Grobljah, dne 7. oktobra 2010

Prevod: Baba King in Jasmina Audič
Jezikovni pregled: AM

 

Pozdravljeni vsi skupaj. Baba King se počuti majhnega, ker sedi ob svojem mojstru, in zanj je velika čast, da je Arakanka danes z nami. Je eden od redkih draguljev v Baba Kingovi zbirki. Nekdo, ki nas uči kako preživeti, je več kot dragulj v našem življenju.

Arakanka je mojster, ki ga je naučil ponižnosti. Je mojster, ki ga je naučil, kako si ne dopustiti, da bi bila njegova moč pomembnejša od njegovega obstoja in njegove ponižnosti. Zato mu bo zelo ljubo, da se bo danes skupaj z nami ponovno naučil nekaj novega od njega. Na področju, kjer je Arakanka specialist, ima mnogo več za povedati kot Baba King. Je mojster in specialist v ravnanju z rastlinami za zdravljenje. Je mojster rokovanja z vsemi naravnimi viri.

 

 

Pred nami je ARAKANKA.

Nekateri med vami ste imeli privilegij videti ga pri njegovem delu v Afriki in tisti, ki ste imeli ta privilegij, poznate njegovo veličino. Vsi so občutili močno željo po tem, da bi bili v njegovi koži, ko so ga videli kako dela in česa vse je sposoben, zato mu Baba King izraža dobrodošlico.

Arakanka je prvič v življenju odšel iz svoje vasi. To je pomembna opomba. To, da je v Sloveniji, je prvič, da je odšel iz svoje vasi. Živi v vasi, ki je 30–40 km oddaljena od mesta in za nič na svetu ne gre v mesto, čeprav je tam dobil neko hišo. Zdaj pa je letel sedem ur, da je prišel v Slovenijo, in da je tukaj z nami.

 

Najprej vse lepo pozdravlja. Prišel je sem, da bi nas spoznal, da bi se seznanil s svojo družino Slovencev, še širše kot samo s tistimi, ki jih je že spoznal v Afriki. Lepo je razložil, da ga je „ V-redu-super“ (Baba Lado) povabil v Slovenijo in njemu ni mogel reči ne. Zahvaljuje se V-redu-Baba-Ladu. V svojem umu in v svojem srcu občuti veliko radosti in veliko sreče, ko vidi tukaj toliko ljudi. Ljudi, ki ga še nikoli v življenju niste videli, pa ste mu naklonili takšno zaupanje, da ste danes zvečer prišli sem, da ste tukaj z njim. Zato želi, da vse nas, ki smo nocoj tukaj, oriše še posebej blagoslovijo z izobiljem, bogato, zato ker smo si vzeli čas, da bi bili z njim. To nam želi iz najgloblje moči svojega srca. Blagoslavlja nas za zdravje, za dolgo življenje. Prosi stvarnika, ki je ustvaril nas, in ki je ustvaril oriše, da nas blagoslovi z vsemi blagoslovi, ki so možni, torej v zdravju, v ljubezni, v bogastvu, vseh dobrih srečah. Prosi, da bi bile nevtralizirane vse naše težave v našem življenju, vse turbulence, ki jih imamo v svojem življenju, naj bodo zmanjšane s pomočjo energije Osojina, ki je božanstvo rastlin in to je energija, ki jo Arakanka prinaša s seboj v izobilju. Obstaja veliko oriš in obstaja več energij posamezne oriše. Tako obstaja tudi več tipov Osojina. Za vse tiste, ki oriš ne poznate – oriše so afriška (jorubska) beseda za energije narave. Iz znanja, ki ga poseduje oriša Osojin, prihaja znanje o rastlinah. Energija rastlin daje življenje vsemu kar obstaja in hkrati ta energija rastlin promovira komunikacijo med ljudmi in božanstvi ter poskrbi za komunikacijo med nami in našimi izzivi v življenju. Vprašal je, če želimo, da nam našteje vse koristne rastline, ampak Baba King bo ta del raje preskočil, ker bomo drugače tukaj do jutri zvečer in mu ne bo dovolil, da ga bo Osojin posedel do te mere. Vse njegovo življenje je prilagojeno, podrejeno, prepojeno z energijo rastlin. Rastline so prenašalci sporočil. Če bi blagoslovil ta kozarec vode z rastlinami za nek specifičen namen, bi rekel:

„Ti kozarec vode, želim, da preneseš to in to sporočilo.“

S tem bi ustvarili ekstra življenje v tem kozarcu in s pomočjo potenciala, s pomočjo moči, sposobnosti, ki jo ima ta rastlina, bi kozarec vode ubogal naše navodilo ter prenesel sporočilo. Naredil bi točno to, kar bi mu mi naročili. To je ena izmed energij moči rastlin.

Obstaja tako imenovana mati rastlina – rastlina matica bi jo lahko imenovali – ki jo invociramo najprej, preden bi nabirali ostale rastline. Preden gre Arakanka v gozd, da bi nabral rastline, najprej prizove to rastlino, da ima njen blagoslov, zato da bo tisti namen, ki ga želi dobiti s pomočjo nabranih rastlin, zares realiziran.

Arakanka je opozoril Baba Kinga, da mora naslednji stavek točno prevesti. Torej trikrat bi naredil PA PA PA. Potem bi začel z invokacijo, ki ima naziv EWE OWAJIJA – vrhovna energija rastlin, vrhovna energija vse medicine in magije, če je neka energija medicine ali magije neučinkovita, to pomeni, da manjka ena od rastlin. Edini način, da tisto, kar pripravi, ni učinkovito, da ne deluje, je to, da manjka ena od rastlin. Torej s to invokacijo je prosil, da nobena od rastlin ne bi manjkala, da nobena od energij ne bi manjkala, da bi bilo vse maksimalno uspešno. Energija rastlin teče izjemno hitro. „Energija rastlin teče tako hitro, da njena hitrost prestraši vse težave in vse bolezni.“ To je invokacija za to, da energija rastlin uniči vse negativne energije. S pomočjo magije in medicine lahko nekdo, ki ima samo eno nogo, teče hitreje od tistega, ki ima dve. Z energijo rastlin, z medicino in magijo, s pomočjo rastlin lahko dosežemo, da nekdo, ki bi tudi fizično imel eno nogo, postal hitrejši od tistega, ki ima dve nogi. Z znanjem o rastlinah, o naravi, je vse možno. Če bi sedaj mi vsi šli ven in mu prinesli eno rastlino, on ima aše, ima ta blagoslov, energijo realizacije, ki bi prebudila to rastlino in s pomočjo invokacije, ki jo je povedal, s pomočjo tega priziva, te molitve, bi spremenil bistvo rastline, zato da bi bila odprta vrata in bi odšle težave iz našega življenja. S to medicino, ki bi jo naredil, bi se lahko oseba skopala, lahko bi jo popila, lahko bi jo imela za očistiti svoj dom. S tem znanjem, ki ga poseduje svečenik Osojina, človek pride do takih moči, do takega znanja, da lahko s pomočjo energije rastlin poskrbi, da težave izginejo iz življenja posameznika, ne glede na njihov izbor. Pomembno je, da se zavedamo tega, da on izhaja iz družbe, kjer ljudje še vedno iščejo vse kar potrebujejo za svoje preživetje v naravi. Ima posebno iniciacijo ali posvetitev, s pomočjo katere zlahka prehaja skozi duše narave in je v bistvu kot inkorporacija teh duš. Lahko prezentira vsako izmed njih. Obstaja rastlina, ki se imenuje ajekola. Aje(Adže), za tiste, ki še ne veste, je samo po sebi božanstvo napredka, denarja, uspeha, ola, pa je beseda, ki v jorubščini označuje kraljevskost, uspeh. Z energijo, ki se imenuje ajekola, se nevtralizira slaba sreča. Če pove povsem praktično – če delamo s to rastlino, izvajamo določene stvari, bo mojster, ki nam bo to izvajal, vedel, kako to narediti, da ustvari energijo privlačnosti za bogastvo v našem življenju. Prebudil bi bistvo rastline in s pomočjo kopeli s to rastlino, bi izmil slabo srečo v denarju nekomu, ki to ima. Pomembno je, da v življenju poznamo koncept dobre sreče. Za nekoga je koncept dobre sreče zdravje, za drugega je družina, za tretjega je denar. Obstaja mnogo konceptov dobre sreče. Za vsakogar je dobra sreča tisto, česar nima v izobilju in to pogreša. V jorubski filozofiji smo vsi revni tistega, česar nimamo. Revščina ni oznaka za pomanjkanje denarja. Bogastvo je tisto, kar imamo. Obstajajo tudi rastline, ki ozdravijo fizično telo. Temu bi lahko rekli duhovna homeopatija. Vsi svečeniki Osojina so pravzaprav usposobljeni, da poznajo bistvo – esenco vsake posamezne rastline in vedo, ali je njeno bistvo v zdravljenju, ali je bolj v privlačnosti, ali je namenjena bolj denarju ali lepoti. Poznajo aplikacije teh rastlin in znajo doseči, da jih te rastline na nek način ubogajo. Ne bo rekel, da ubogajo njegove ukaze, ampak pravzaprav ubogajo njegove želje, kaj želi doseči s pomočjo teh rastlin. On kot svečenik te energije, ima obvezo, ima pakt, da mora biti lojalen in zvest rastlinam. Zato rečemo, da je hkrati varuh narave (gozdna straža).

V smislu vsake terapije, ne le v smislu zdravljenja, imamo več vrst duš narave, ki jih lahko za ta namen uporabimo. Imamo duhove rastlin, duhove živali, energijo oriš. Pomembno je tudi to, da človek, ki pride na terapijo, da se ne šali, da se ne norčuje iz svojega prepričanja, iz svojega darovanja, iz svojega upanja, ker če želimo doseči zdravje za nekoga, je nujno potrebno, da ima ta oseba vero, da ima prepričanje, da je to mogoče. Če ne verjamem v nekaj, če sem prepričan, da nekaj ni mogoče, potem tisto nekaj zame ne more funkcionirati. Eden od načinov kako zdravimo v tej filozofiji je, da oseba sklene pakt s svojo orišo. Za našo dobrobit potem svečenik žrtvuje eno ali več duš narave, bi rekel Arakanka, torej bodisi energijo vode, energijo destilirane pijače, energijo rastlin, energijo živali, energijo mineralov.

Apelira na vse tiste, ki smo iniciirani v oriše, ki smo si izbrali oriše za svoj način življenja, da vzamemo to zelo resno. Zelo pomembno je, da imamo stabilno verovanje v nekaj. Kar se tiče znanja, ki ga poseduje on, če je neka oseba bolna, obstaja tudi možnost, da s pomočjo energije Osojina naredi divinacijo, torej da naredi spiritualni vpogled v njeno stanje z namenom indentifikacije primernih energij, ki bi ozdravile to osebo, katera od duš narave je bolj primerna, da bi ozdravila to bolezen, da bi pomagala pri ozdravitvi te bolezni. Torej nikoli ne bi na vrat na nos uporabil ene zdravilne metode, ki jo najbolj obvlada, temveč bi šel najprej pogledat, kaj je tisto, kar naj uporabi, da bo lahko najbolj olajšal klientovo življenje. Vsak človek ima svojo energijo in prav zato so načini, kako neka oseba lahko pridobi nazaj svoje zdravje, ali kaj drugega, v čemer je težava, tako zelo različni. Ne more biti za vse enako. Preden bi uporabil katerikoli naravni vir, minerale, rastline, živali, čas, bi se posvetoval z divinacijo, kaj je tisto, kar je najbolj pomembno, da uporabi, na kakšen način naj uporabi, zato da bi najbolje koristil človeku. Arakanka je specialist, da dela z vsemi izrazi narave, ampak vedno najprej indentificira, kaj je najbolj kompatibilno, in to potem uporabi, zato da ne razmetava z viri, ki so mu na voljo.

 

Ne glede na to, o kakšni vrsti bolezni govorimo, ali govorimo o fizični, čustveni ali mentalni, lahko delamo s tremi osnovnimi energijami, ki jih manipuliramo v filozifiji oriš:

  • energija zdravljenja,
  • energija privlačnosti,
  • energija preventive.

 

V večini primerov je treba uporabiti vse te tri energije hkrati. Če želimo manipulirati te tri energije zelo uspešno, potem je nujno potrebno, da poznamo jezike narave.

Tak svečenik se mora naučiti pomena duše vsakega izraza narave. Pri njih imamo lahko v gozdu dušo slona, ki simbolizira bazo in odpornost, simbolizira preventivo in zaščito. Pri njih imamo v gozdu tudi energijo leva, leoparda. Tovrstno dušo bi uporabil zato, da bi preplašil ali zastrašil kakršnokoli bolezen ali težavo. Obstajajo tudi različne vrste ptic. On kot svečenik Osojina si lahko izposodi katerokoli od teh duš z namenom, da jo uporabi za zdravljenje določene težave. Včasih dela s tako imenovano projekcijo. Projicira v dušo nekoga, ki ima težavo, dušo te živali, ki bi jo uporabil, da bi to težavo odpravil. Na ta način prenese na nekoga bistvo te živali, bistvo te živali je lahko pogum, lahko je strategija, dolgoživost. Npr. želvo bi uporabil za dolgoživost. Pravi, da bi v nujnem primeru, če bi imel klienta, ki bi imel nek nujno takoj rešljiv problem, na primer, da mu nekaj primanjkuje, za takšne primere poseduje tudi posebno sposobnost, ki se imenuje inkantacija - magične besede in bi za to osebo samo nekaj odpel, prizval zanj in bi bil podoben učinek, kot če bi uporabil duše narave. Torej je Arakanka tudi mojster glasov – inkantacije. S pomočjo inkantacije lahko doseže sinhronizacijo, harmonizacijo vseh teh naravnih virov skozi besedo.

Naredil bo eno inkantacijo za blagoslov vseh med nami (to ne bo prevedeno).

V tej inkantaciji je prizval energijo želve in polža, ki sta mešanica dolgoživosti in modrosti. Predstavljata moč ohraniti pravi ritem v našem življenju, ker če želim spremeniti svoje življenje na bolje, moram najprej znati prepoznati svoj ritem. S pomočjo te invokacije bomo imeli več razuma, da bomo prepoznali svoj naravni ritem. Če želimo izboljšati svoje ritme, moramo nevtralizirati zunanje vplive na naše ritme. Vedno obstaja potreba, da branimo in zagovarjamo svoje življenje, ker drugače nimamo možnosti, da bi lahko šli naprej v življenju. Ta invokacija bi bila še uspešnejša, če bi zraven uporabil oreščke obi in orogbo. Eni so namenjeni nevtralizaciji negativnih energij, drugi so namenjeni dolgoživosti.

Atare – to je poseben poper (aligatorjev poper) in raste v strokih, namenjen je multiplikaciji in temu, da ima naše življenje okus. Hkrati bi manipuliral duha želve in duha polža. En namen je dolgoživost, drugi ritem, samozaupanje. Če v življenju prepoznamo svoj ritem in če imamo dolgoživost in če poznamo svoje prave cikluse v življenju, potem lahko zares kvalitetno izboljšamo svoje življenje. Istočasno je to način, da prepoznamo svojo pot, svoj namen v življenju.

 

Včasih, ko ženska rojeva, se lahko med porodom pojavijo nepričakovane težave, ali pa zamuja. Jorube štejejo nosečnost po lunah. Svečeniki Osojina, ki so hkrati najpomembnejši zdravilci v tej filozofiji, morajo zelo dobro poznati tudi sam proces materinstva. Večina tukaj vas že pozna problem abikujev, se pravi tistih, ki so rojeni za prezgodnjo smrt (za socialno nesprejemljivo smrt), ki so lahko že mrtvorojeni ali umrejo v rani mladosti, ali pa je vse njihovo življenje izpostavljeno temu, da bi ja umrli in s takim otrokom je lahko težava za mater že v nosečnosti ali potem ko je otrok že rojen. Mojstri Osojina – svečeniki olosoyini imajo nalogo (to je ena izmed njihovih ključnih nalog), da zminimalizirajo te težave, ki se prej ali slej pojavijo, če ima mati takšnega otroka.

Če gre za takšno vrsto težave, bi Arakanka uporabil večino teh naravnih virov, ki jih je naštel. Vse te energije, vse te duše narave so tako zelo močne, da ne glede na to, kako težak je porod, otrok preživi. S svojim znanjem in z ašejem - blagoslovom, ki ga ima, in z rastlinami, ki bi jih uporabil, je praktično nemogoče, da bi bil porod še kompliciran. On ima ta aše, da otroka varno pospremi v vidni svet. Težave z otrokom bi se prenesle na kasnejši čas, ampak ima tudi za to načine, kako to urediti. On pozna pravilno – pravo ime vseh teh duš, ki jih uporabi in kot svečenik Osojina mora poznati pomen posameznega ciklusa v življenju in na ta način lahko povezuje cikluse in da kontinuiteto človeškemu življenju.

 

Če je težava človeka, da mu je vid zelo oslabel (to pomeni, da ni še popolnoma slep, temveč, da je njegov vid zelo oslabel), potem bi s pomočjo znanja, ki ga poseduje in pa z invokacijo, s katero bi prizval pogled leva v oči svojega klienta, dosegel, da bi ta človek videl spet jasno. Temu se v njihovem jeziku reče spiritualna transplantacija - duhovna transplantacija, kot da bi presadil levove oči v oči klienta. Prenesel bi ostrino in jasnost levovega vida v oči človeka. Zato je izjemnega pomena, da se vsi, ki se ukvarjajo z rastlinami in so iniciirani v Osojina zavedajo, da je mnogo teh duš, ki se jih uporabi za zdravljenje, da ne obstajajo le rastline, ker vsi poznamo Osojina predvsem kot varuha rastlin tega sveta. Da obstajajo tudi duše v času, mineralih in v živalih, ki se jih uporablja zato, da bo naše delovanje uspešnejše.

Pravi, da obstajajo določene težave, ki jih je nemogoče spremeniti na bolje in to so določene posledice kapi. To, kar je nespremenljivo, je pravzaprav diagnoza zahodne medicine, da se določenih stvari ne da spremeniti. On bi pa naredil divinacijo, da bi videl, ali je zares usoda te osebe, ki jo je kap, da ostane taka in je njeno stanje zares nespremenljivo. Če bi ugotovil, da je spremenljivo, potem bi uporabil naravne vire, s pomočjo katerih bi takšnega človeka lahko ozdravil. Za svečenike Osojina pri Jorubah beseda nemogoče ne obstaja in zato, ker je vse mogoče, smo vsi še živi.

Neplodnosti, pravi, da je mogoče ozdraviti, naj bo moška ali ženska neplodnost (spiritualno, z viagro ali kakorkoli). Verjame, da to zares obstaja, ker je eden izmed njegovih mojstrov imel pri 83 otroka in je ta otrok tako zelo podoben njemu, da ni bilo nobene potrebe po analizi DNK. Če moški ne zmore seksati štirikrat dnevno, priseže, da to ni v redu. Če že po eni seansi zaspi tako kot je pokazal, potem to ni v redu. Tega ženske ne marajo, pravi. Zahvaljuje se, da pri njemu ni tako. Pohvalil se je, da on še zelo dobro funkcionira.

Baba King pravi, da ga zelo radi provocirajo na to temo.

Arakanka je imel v svojem življenju 26 žena in ima 32 otrok. Zato ve, kako pravilno funkcionirati.

On je zares zelo svoboden. Ni ujetnik svoje usode. Ne skrbi ga kdaj bo zjutraj vstal, kdaj mora iti v službo in najmanj mu je na svetu mar, kaj si ljudje mislijo o njem in čisto vseeno mu je, kako ga zdaj tukaj prevajava. Tako zelo zaupa tej energiji, da ve, da ga bo vedno držala pokonci in pravi, da ni spanca po prvi rundi. Uporabljajo tudi določene substance – imajo tudi določene afrodiziake, ki jih pripravljajo. Pravzaprav ne tako zelo kot afrodiziak, temveč je mišljeno bolj kot zdravilo, v tem primeru za moško impotenco. Uporabijo organ določene živali, da iz tega pripravijo ta pripravek. Lahko bomo mnogo bolje razumeli to energijo, ker se on ves čas izraža skozi metafore narave in pravi, da če gre z neko žensko spat, potem bi ona dobro vedela, da je on sin leva. Zares bi uporabil energijo življenja, zato da bi dobro odigral svojo vlogo.

Že v napovedniku smo napovedali, da bo to nekoliko drugačno predavanje, da ne bo klasična lekcija iz nečesa, zato se on zares počuti pristojen za to, ker smo mu obljubili, da se lahko naravno in spontano izraža. Zaradi tega je tudi pristal, da bo kaj povedal.

Prav zato, ker je tako spontan tudi v svojem vsakdanjem življenju in ker nobena stvar zanj ni tabu, prav zato še vedno dobro funkcionira na vseh področjih. Smatra, da vsaka ženska dokler ima ciklus, je še vedno plodna in lahko ima otroka.

Ljudje, ki imajo kakršnekoli težave, se morajo zavedati, da narava obstaja in da bog obstaja in če nismo iskreni, pravi, da je treba biti pošten, iskren in lojalen, če želimo delati z božanstvi narave, ker drugače nam gre glava proč.

On in še določeni njegovi kolegi, ki so svečeniki Osojina, so sklenili pakt z Osojinom tako, da so ponudili svoje življenje v primeru, če ne bodo iskreni do Osojina. Ponudili so svoje življenje, svoj ori, svojo glavo v zameno za to, če bi kdaj naredili napako in ne bi bili iskreni do ljudi in do njega (Osojina).

Za svečenika Osojina je tudi izjemnega pomena to, da sliši naravo.

Z energijo slona (z dušo slona) poskrbijo zato, da imajo ti svečeniki to pripravo, da so sposobni slišati pravilno in vse.

 

Štirikrat je imel dvojčke in to je dosegel tako, da je uporabil določeno rastlino, ki jo je dal pojesti svoji ženi, preden sta se spravila k delu in nato je imela dvojčke. Če bi kdorkoli med nami šel gledati svoje družinsko deblo za mnogo rodov nazaj, bi zagotovo vsakdo med nami našel dvojčke. Vsi imamo v sebi tudi gen za imeti dvojčke ali za biti dvojček. Odvisno je le od tega, ali bo ta gen prevladal. S pomočjo manipulacije določene rastline je on dosegel, da je pri njegovi ženi in njem ta gen prevladal in sta spočela dvojčke. S tem nam želi povedati, da če poznamo pomen narave, pomen določenih izrazov narave, potem lahko reprogramiramo usodo nekoga.

 

Prevod njegovega imena Arakanka je Velik čudež narave. Na svojem imenu prisega na to, da je vse to, kar nam govori, resnica. Zato ima takšno ime, ker je vsega tega sposoben.

Obstaja spiritualna zaščita.

Pravi, da je lepo, da se smejimo, ko nam on to pripoveduje, ker je to vsekakor nekaj sladkega kot med.

Govoril je o zaščiti. Vse energije narave, duše narave, se dajo uporabiti za našo obrambo in zaščito. Zaščita je v bistvu nevtralna obramba. Če bi jo pa uporabil strogo za energijo obrambe, bi ta energija služila tudi temu, da povrne udarec napadalcu. Da bi nam te energije služile, da delajo v našo korist, je v veliki meri odvisno od našega značaja. Ne glede na to, kakšno zaščito vse imamo v svojem življenju in kakšno obrambo bomo uporabili zato, da bomo varni, moramo tudi v svojem značaju imeti to do potankosti izdelano, ker drugače nam nobena zaščita ne koristi. Imamo lahko najboljšo zaščito, če se mi v sebi tresemo kot šiba na vodi, nam nobena zaščita ne bo delovala. Energij ne moremo prinašati okrog. Ne moremo biti lažni do teh energij, ker so obstajale mnogo pred nami in pred našimi težavami, zato vedo, kaj je kaj.

Obstaja neka zaščita, pri kateri uporabi energijo duše jelena, ker energija jelena je tista, ki privlači lovca, da želi jelena ujeti in zato gre njegovo pomanjkanje, ali če dela za nekoga drugega, gre klientovo pomanjkanje obrambe, klientova energija, ki privlači druge, da ga napadajo, gre na jelena in ni več prisotna na klientu. Uporabil bi spiritualno energijo oduja Eji-Ogbe, da bi izničil – nevtraliziral to šibko točko v usodi. Energetsko poskrbi zato, da ta oseba ni več plen, da ni več lovljeni, da ni več žrtev. Tovrstno zaščito uporabljajo tudi za zaščito naše usode, naše dobre usode, ne gre le za zaščito pred črno magijo.

Vsi v življenju smo izpostavljeni temu, da privlačimo ali da provociramo in smo v življenju deležni slabe sreče.

Opisal je še eno zelo močno zaščito. Na primer, če je nekdo žrtev črne magije, bi uporabil to zaščito, ker ta zaščita omogoči, da se pošiljka vrne k pošiljatelju. Ta zaščita je celo tako močna, da poskrbi, da tisti, ki je poslal paket črne magije z namenom, da nekdo izgine iz tega sveta, se ta paket vrne k njemu in nato on sprejme to in se ve, kam potem gre.

Obstaja več vrst črne magije:

  • določena je namenjena temu, da uniči človeka,
  • druga je namenjena temu, da samo moti človeka, da obrne človekovo življenje na glavo, da naredi življenje brez pomena ali pa zelo turbulentno in konfliktno. Da dobesedno razmeče tisto, kar je bilo urejeno. Ta je najbolj običajna.

V takem primeru oseba, ki je je deležna, enostavno ni sposobna definirati svoje smeri, svoje poti v življenju. Dejstvo je, da je takšno stanje sprovocirano tudi s strani uma te osebe in ni nujno, da je posledica črne magije. V obeh primerih – ali si je nekdo sam nekaj sprovociral, ali mu je nekdo nekaj naredil – je možna določena zaščita, ki jo znajo narediti svečeniki Osojina. Dejstvo je, da to ni tako zelo redek problem. Tudi v sodobni družbi ne. To se lahko zgodi, tudi če so nam ljudje zavistni ali so ljubosumni na nas, če imajo do nas antipatijo, če živimo v tekmovalni družbi. Človeška bitja smo v svojem umu lahko zelo zlobna.

Arakanka pravi, da je absolutno prepričan za svoje življenje, da ga nobena črna magija ne more uničiti in tako zelo zaupa svojim zaščitam, ki jih ima naravno, da se zaveda, da bi se vse vrnilo k pošiljatelju, ne da se on tega zaveda in ne da bi moral karkoli narediti. Enostavno bi se odbilo od njega. Vsak dan je v stiku in uporablja duše slonov, želv, rastlin. Če bi moral našteti svoje najboljše prijatelje, bi naštel rastline, ne bi naštel ljudi, ker pravi, da so mnogo bolj lojalne, predane in poštene. Vedno so pripravljene, da sodelujejo z njim, za pomagati.

 

Obstajajo določeni psihični problemi (Arakanka jih imenuje bolezni) na primer kleptomanija, ali da odrasli moči posteljo in pravi, da obstajajo rastline, ki zdravijo vse to. Tudi takšna stanja smatrajo kot bolezni. V zahodni medicini bi to bolj opredelili kot mentalni problem. Jorubski zdravilci pa to smatrajo kot bolezen in ne kot mentalni problem, ker glede na to, kako smo mentalno preobremenjeni, bi vsi lulali v posteljo.

Ima tudi odlične rastline za zdraviti hemeroide.

V bistvu so olosanyini vedno tradicionalni zdravilci. Še posebej so specializirani za to, čemur mi pravimo mentalne težave in še posebej, če gre za ljudi, ki jih njihova bolezen napravi agresivne.

Obstajata dve kategoriji mentalnih bolezni. Eno vrsto je nemogoče ozdraviti popolnoma. To so tisti brezupni primeri, ko človeka družba zaradi njegovih težav zavrže, postane brezdomec, se ne umiva več, spi pod mostom … Socialno gledano smatrajo te ljudi za manj nevarne ali škodljive. Mi, ki se smatramo za normalne, pa znamo biti včasih grozni v medsebojnih odnosih in v določenih aspektih, kakšne interakcije imamo z ljudmi, kako znamo biti agresivni, trmasti, samouničevalni, vse to se smatra kot mentalna nezadostnost. Če smo takšna oseba, to pomeni, da smo mentalno nezadostni in kot takšni smo škodljivi. To je škodljivo zato, ker ima opraviti z našimi prepričanji. Naše vedenje je v tem primeru podrejeno našemu razumu, ki pa je destruktiven. Tisti pa, ki so v popolnosti izgubili svojo pamet, so bolj žrtev. Mi se še lahko poboljšamo. Najbolj problematično pri tem je, da si tega stanja ne priznamo. Smatramo, da je to neko prehodno obdobje in bo že minilo. Vendar bi morali takrat, ko to ozavestimo, to stanje zdraviti. Čustveno gledano se lahko vedno še izboljšamo.

Olosoyini imajo znanje zdraviti tudi vse vrste bolečine. Vedo, da za vsako bolezen raste rožica. Tudi če je on ne pozna, zagotovo obstaja nekdo, ki jo pozna. Svečeniki Osojina trdijo, da več kot se gibljejo, več ko so v naravi, več rastlin ko spoznajo, za več težav bodo uspeli najti rešitve.

Obstaja posebna komunikacija z drevesi. Baba King ga je vprašal, če bi povedal kaj o tem in je modro odgovoril, da ob njem sedi svečenica Ijami, ki je posvečena v to energijo in so svečenice Ijami specialistke za komunikacijo z drevesi in pravi, da naj ona kaj pove.

On se vsakodnevno pogovarja z drevesi. Drevo je del njegove družine.

Prosil je svečenico, da mu da dovoljenje, da pove kaj o drevesih. Rekla mu je, da lahko pove, kar želi.

Vse kar nas obdaja v tem prostoru, od lesenih tal, do lesenih stenskih oblog in rastlin, ki so naravne, je živo in komunicira z nami in nas prosi, da se tega zavedamo, da je živo. Tisti izmed nas, ki so bili z njim v Afriki, lahko pričajo o tem, da je večkrat pokazal, kako je vse živo in vse komunicira. Tisti, ki so bili v njegovi vasi, so videli, kako komunicira z rastlinami, in so imeli možnost videti življenje v vseh izrazih narave.

Lojalnost do narave, to je njegov pozdrav. Zvestoba naravi. Predanost naravi.

To, kar nam želi povedati je, da je v teh lesenih oblogah prisotna duša drevesa. Samo zato, ker je požagano, polakirano, ni umrlo.

Ko smo se vozili do njegove vasi, je na cesti okoli petsto lukenj zelo konkretnih in Jasmina mu je rekla, da če je voljan narediti za publiko nekaj takega, kar je naredil za nas tam, je lahko prepričan, da bo toliko ljudi prišlo, da bo z denarjem od vstopnine lahko asfaltiral 30 km ceste. Rekel je, da niti slučajno ne bo tega naredil.

Kjerkoli ostaja duša rastline, duša drevesa (ali v lesenem kipu ali čemerkoli), lahko s tem vzpostavimo komunikacijo, če želimo. On to z lahkoto doseže, ker je že natreniran, mi bi to malo težje dosegli, ni pa nemogoče. Posvečen je v to, da ima to znanje.

Že če bi imel levov krempelj, ali košček levove kože, ali kost neke živali, ki ima še znak življenja v sebi, lahko govori. Pravi, da to ni šala. Ljudje, ki imajo takšne sposobnosti, jih ne bodo izkoristili za 30 km asfalta.

Določeni ljudje imajo ambicije imeti mercedes, stanovanje v Monaku, milijone v Švici, jahto, zasebno letalo …

Arakankina ambicija je, da se lesen kipec z njim pogovarja in mu pove svojo zgodovino. Tako sebe čuti bogatega.

 

Tisti, ki so bili pri njem v Afriki, so bili deležni rituala z iglo, da vidi, kako harmonično je življenje osebe in da potem naredi harmonizacijo, če vidi, da življenje ni v harmoniji. Zanj in za tisti del znanja, ki ga je želel prenesti, je notranja harmonija izjemnega pomena. Če nismo v harmoniji navznoter, tudi navzven nismo. Biti notranje uravnotežen pomeni biti močan. Pripada posebni skupini svečenikov, kjer mnogo več šteje ta moč, vpliv, notranja harmonija, kot pa denar in materialno bogastvo. Njegova moč in njegov užitek je, da se zna pogovoriti z luno ali z dežjem.

S temi energijami tudi dela: z energijo neba, sonca, lune, zvezd.

Dan je razdeljen na štiri dele. Jutro ima svojo dušo, popoldne ima svojo dušo, noč ima svojo dušo in polnoč ima svojo dušo. Vsak ciklus dneva ima svojo funkcijo. Vsak ciklus časa ima svoj vpliv in pomen. Del njegove umetnosti (njegovega znanja) je tudi v tem, da zna sinhronizirati naš ciklus s ciklusom časa, ker mnogokrat to dvoje ni sinhronizirano in bodisi prehitevamo ali pa zaostajamo.

Ciklus dneva je zelo pomemben tudi pri samem procesu zdravljenja ali pri tem, da nekdo pride v ta svet. Pri tem je pomembno, v katerem ciklusu dneva se je rodil. Zna rokovati tudi s soncem in luno zato, da doseže določene stvari.

Od Baba Kinga je želel, da prevede tudi to, da zna biti tudi zelo zloben, ker ne glede na to, kako močan in briljanten je človek v življenju, je še vedno samo človek.

 

Ko govorimo o moči sonca, se moramo zavedati, da tako kot nas sonce lahko opeče, tudi njegovo energijo lahko uporabimo za dobre ali slabe stvari. Odvisno je, ali mi v življenju posedujemo nekaj ali nekaj poseduje nas. Njegova moč pravzaprav poseduje njega. Ni več razlike med tem ali je on lastnik moči, ali je moč lastnica njega.

 

Želi nam povedati še to, da energija oriš združena z energijo naših prednikov, lahko naredi posebno zaščito za naše življenje. Namen te zaščite je, da nas varuje pred tem, da ne bi zgrešili ali zamudili niti delčka svoje usode.

Zdaj, ko je to rekel, Baba King razume, zakaj je Arakanka tukaj z nami. Zakaj je nekdo, ki sicer ne mara prepotovati niti 30 km, pripotoval v Slovenijo. Zdaj ve, zakaj je pripotoval v Slovenijo, ker ni želel zamuditi delčka svoje dobre usode.

 

VPRAŠANJA:

 

Vprašanje: Arakanka nabira rastline v njihovem optimalnem okolju (naravnem okolju). Farmacija prideluje rastline v rastlinjakih in so prinesene od nekod.

Koliko se energija rastlin spremeni? Kakšna je njihova uporabna vrednost?

 

Odgovor: Absolutno zagovarja, da so najmočnejše tiste rastline, ki so zrasle v naravi, zato ker so lahko sledile svojemu ciklusu življenja.

Dejstvo je tudi to, da vsi, ki so iniciirani v to energijo in se želijo ukvarjati z zeliščarstvom, če reče temu tako, bodo uporabili ne samo energije rastline, temveč tudi ta blagoslov, ki so ga dobili z iniciacijo in zato bodo pravzaprav prispevali k temu, da lahko tisto, kar je rastlina izgubila, ji lahko povrnejo, ji povrnejo njeno plemenitost.

On v vsakem primeru vedno prosi za dovoljenje rastline. Ima posebno metodologijo kako nabere določene rastline. Prosi jih, če jih lahko nabere, in sama prošnja že vsebuje tudi namen, zakaj jih potrebuje. Ves čas ima interakcijo z rastlinami. Rastlina predstavlja del njegovega bistva, zato se do nje tudi vede z velikim spoštovanjem.

Najmočnejše rastline so vsekakor tiste, ki se jih nabere v naravi, z absolutnim spoštovanjem njihovega naravnega ciklusa.

 

Vprašanje: Med predavanjem je omenil, da manipulira z energijo jelenov. Zanima me, ali ima žival ob sebi, ali samo mentalno manipulira s to energijo, in na kakšen način to dela?
Odgovor: Ni nujno, da je jelen fizično prisoten. On bo prizival njegovo energijo. To lahko naredi tudi prek kosa jelenove kože, z jelenovim zrezkom. Lahko gre tudi v gozd in prepozna jelenove stopinje in dela prek tega. Ni nujna fizična prisotnost živega jelena.

 

 

Vprašanje: Ali vedno dela s fizičnim delčkom živali, ali lahko dela s to energijo tudi v primeru, da nima ničesar?
Odgovor: Lahko dela tudi tako, da nima ničesar, vendar prakticira tako, da uporabi nekaj. Ima usta iniciirana za ta namen, roke so iniciirane za ta namen, oči in um sta iniciirana za ta namen. Kot je že prej omenil, imamo ljudje različne ambicije v življenju. Njegova ambicija je bila tako močna, da dela z dušami narave, da se je odrekel vsem običajnim ambicijam, kot je hiša, avto, stranišče, topla voda itd., vse samo zaradi tega, da se je predal tem energijam. Zelo malo ljudi bi zares želelo delati to, kar dela on, če bi vedeli, čemu vse se je treba odreči, da lahko delaš stvari tako, kot jih dela on. Početi stvari na tako zelo globokem nivoju, kot jih dela Arakanka, pomeni zanikati si včasih povsem običajne užitke v življenju. Praktično moraš biti puščavnik. Biti moraš vsaj v 12. stoletju in ne v 21. stoletju.

 

Vprašanje: Kako Arakanka čuti nas?
Odgovor: Tako je srečen, ker je toliko lepih žensk. Že Baba King mu je povedal v Nigeriji, da so v Sloveniji same lepe ženske.

Tisto, kar pravi da je pomembno je to, da moramo biti lojalni do svojih duhovnih principov, ne glede na to, kateri so. Pravi, da moramo to, kar je začutil danes, ohraniti stabilno. Nekateri ljudje iz takšnega ali drugačnega razloga so danes tukaj, jutri pa jih več ne bo. To ni dobro za ljudi, ki iščejo notranjo harmonijo, zato apelira na nas, da bodimo stabilni v svojih prepričanjih.

Te zadeve: „Joj, tja ne grem, ker je bila tam spet tista …“ želi poudariti, da pred nobenim izzivom ali težavo v življenju, ne moremo sebi vzeti lastne pomembnosti. Ravno to pa zelo pogosto počnemo v življenju.

On uživa z nami tukaj.

Zanj je lojalnost do narave neprecenljiva. Vsi smo del narave, zato pravi, da bi morali biti do nje zelo ljubeči.

Pravi, da se je tako zelo zaljubil v nas, da bi kar ostal tukaj. Zelo rad provocira in zelo rad se šali, vendar pravi, da zares uživa z nami in da je zelo srečen.

Svečenica Iyaloti ga provocira: „Pa tukaj ostani če je tako fajn.“ Pravi mu tudi, da če so mu ženske tukaj tako zelo všeč, naj pelje domov vsaj štiri.

Ne gre za neko seksualnost, zares je zelo srečen tukaj z nami in njegova beseda je: ZALJUBIL SEM SE V VAS. To je njegov način, da se z nami počuti doma.

Pravi, da bogovi vedo kako srečen je, in kako se počuti tukaj doma in kako čuti, da smo del njegove družine. Res je pozitivno presenečen. Izhaja iz kulture hvaležnosti, iz kulture, v kateri so navajeni biti zelo hvaležni za tisto dobro, kar nekdo da v njihovo življenje in to spoštovanje, ki ste mu nocoj izkazali, da ste prišli, čeprav vam je bilo povedano, da to ne bo običajno predavanje. Občudovanje in tudi to, da vas zanima tema, ki je njemu življenjsko poslanstvo. Njegovo kulturno zaledje je tisto, ki ga dobesedno prisili, da vas vzljubi, ne glede na vse ostalo (na mraz zunaj …). Zelo je srečen.

 

 

Vprašanje: Kako se lahko izkoristi življenje v leseni hiši v smislu komunikacije s hišo?
Odgovor:
Pravi, da v tvojem primeru to samo uporabi, ker vse že imaš in ker že znaš. Bila si z njim v Afriki. Imaš Osojina, imaš Iroko in smatra, da je zate to najmanjša težava. Samo uporabi in zaupaj, da dobiš nazaj. Imej suru. Bodi potrpežljiva in umirjena. Bolj ko boš umirjena, bolj boš čutila bistvo stvari, ki te obkrožajo. Če ne boš dosegla notranjega miru, s tem ne boš uspela začutiti bistva vsega, kar te obdaja.

Tisti, ki ste bili z njim v Afriki, veste, da je on zelo zadovoljen sam s sabo, da je zelo umirjen človek in da poskrbi, da se ima lepo. Je mojster nad svojimi notranjimi konflikti in prepričan je, da vsi tisti, ki smo iniciirani in vsi tisti, ki niste, če boste uspeli imeti mir in harmonijo v svojem domu, boste uspeli začutiti tudi bistvo vsega, kar vas obdaja.

Rekla si, da imaš leseno hišo in zagotovo je tudi veliko glasov ponoči, ko je zunaj tišina. V tvojem primeru je iz treh razlogov. Prvo zato, ker imaš leseno hišo in se hiša oglaša. Drugič zato, ker si iniciirana v oriše in tretjič tudi zato, ker tvoja hiša stoji v gozdu. Torej imaš tri blagoslove.

 

Vprašanje: Ima kakšno sporočilo za nas?
Odgovor: Ne se šaliti s svojo spiritualnostjo, ne glede na to, tudi če niste v orišah. Ne glede na to, kakšno spiritualnost ste si privzeli za svoje življenje, ne se šaliti. Ne biti nespoštljivi do drugih, ne se prepirati, ker če želimo doseči moč v svojem življenju, če želimo biti duhovni v svojem življenju, moramo razviti večji občutek za toleranco. Bolj ko bomo razvili toleranco, bolj bomo osredotočeni na svojo moč, na svoje bistvo. Tisti, ki smo otroci oriš, ki smo častilci oriš, izgubimo svoje strahove. Imamo v sebi več spoštovanja kot pa strahu. S tem spoštovanjem se moramo lotiti vsake debate o različnosti v življenju. To je njegova intuicija. Ko ga je Baba King vprašal, če nam želi kaj povedati, nam je povedal to. Nikolu mu ni razlagal, da se je to med nami že zgodilo, da nekdo ne pride nekam, ker je tam ta in ta …

Želi nam povedati, da ne glede na to, kje smo in kaj počnemo v svojem življenju, nikoli ne smemo dovoliti nekomu, da stopil v našo stopinjo, da bi zavzel nekje naše mesto, da bi se mi umaknili zato, da bi bil tam nekdo, ki ga ne maramo. Na ta način sebi zanikamo priložnost biti bolj živi, ker smo se umaknili nekomu, da bo živel namesto nas. Če to počnemo v življenju, naj bo v družini, v službi, med prijatelji, kjerkoli, potem samo drugim dajemo moč v roke.

Želi blagosloviti vse med nami.

Preden je začel, se je pogovarjal z dušami, ki jih čuti okoli sebe, da jih je prosil za dovoljenje.

Naredil je invokacijo za blagoslov naših družin. Prosil je za našo zaščito, za našo obrambo, za vse smeri v našem življenju, za vse, kar bi nas želelo motiti v našem življenju, naj gre stran, naj bo uničeno. Potem je prosil za naše zdravje, za dolgoživost, da bo vsak med nami našel tisto zadovoljstvo in užitek, ki ga najbolj pogreša v svojem življenju. Prosil je, da dosežemo napredek, ki ga želimo. Prosil je da bomo imeli moč, da bodo naša pričakovanja, želje in sanje postale resnica. Prosil je, da bomo imeli moč in energijo, da bomo prešli svoje omejitve, da bomo prešli vse ovire v svojem življenju in da bomo imeli radost, užitek in zadovoljstvo biti živi. Ne glede na to, v katero smer se bomo odločili iti v življenju, je prosil na koncu še energijo duše kače, da nas naredi nedotakljive, da bodo enako zaščiteni tudi naši dosežki v življenju, vse tisto dobro kar smo naredili v življenju in da bomo našli moč, razum, energijo in pogum, da se bomo pomaknili bližje svojim ciljem v življenju. Za moške in ženske je prosil, da bi lahko štirikrat in več …